Innan natten faller finns nya möjligheter.

Hehej, sitter här nu en torsdag natt och håller på att fixa lite bilder i photoshop. Kul som vanligt. Har inte photoshopat på länge. Så känner att de är på tiden. Har lust att skapa något riktgit häftigt ! Får nog fundera ut något. Men hade tänkt att fixa en ny header och ny desigt. Vill friska upp bloggen. Just nu är det riktigt dassig. Vinter känsla. Och den känslan ska man inte känna när man kommer in på min blogg. Hade tänkt göra stora förändringar. Känner mig ganska trött. Och ska gå upp tidigt imorgon. Typ vid åtta. Ska duscha göra ve mig. Packa och bädda sängen. För sen sticker vi till jordbodalen tror jag det var. Ska gå runder där innan mamma kör mig till Bianca. Sen blir det ekebo. Blir nog sängen nu. Ni får ha de så gött så hörs vi innan jag sticker imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0