Hej era fisar ;D

Men tjenare ! Vet ni vad det är nu ??? Joooo, det är lov !! OMG så kul!
Vet inte om jag bloggat om i torsdags. Men vi va i alla fall ute och åt sushi. Skit gott som vanligt. Sen igår. Då var det fredag (y) Lov dagen. Så efter skolan stack jag upp till lassaretet och hälsade på min farfar som ligger där sorligt nog ;/ Sen drog jag, Bianca och Elsa till maxi och handlade till pizzan vi skulle göra. Sen drog vi hem till Bianca. Hämtade tält och sen hem till Elsa. Fixade maten och allt sånt. Åt. Skit gott blev det. Satt där och snackade. Sen satte vi upp tältet nere vid en bäck hos Elsa. Så inatt sov jag ute. SVIN kallt. Hemskt faktiskt. Låg och gnällde lite ;$ Förlåt! Låg och smsa och snackade med Elsa och Bianca på natten. Sov inte jättebra. Men det var i alla fall mysigt. Imorgon ska jag också tälta. Fast med Clara, Malin, Sara, Bianca, Hannah, Hannes och Emil och så ska jag ha eget täcke och kudde. Idag kollade vi på taken. Skit bra var den. Handlade om en tjej som blev bortförd för att bli hora. Så skulle hennes pappa leta reda på henne. Skit bra.
Ikväll ska jag och pappa nog vara hos farmor och farfar. Inte jättekul, men jaja. Hade kul idag/igår och ska ha det imorgon. Man kan ju inte alltid har roligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0