Gomorgon.

Vet ni vad jag vaknade till i morse ? ;o Att fåglarna kvittrade ! Så sjukt härligt. Vill bara ligga kvar i sängen och höra på deras vackra sång. Men så ringde klockan. SKOLA ! -.-
Gick upp och duschade, och har käkat lite frukost. Ska sitta här ett tag innan jag börjar fixa i ordning mig.
Skolan idag kommer gå fort. Börjar med svenska. Ska ha vår tredje lektion om världen. Engelska, har oregelbundna värb och vi ska berätta vad vår bok handlar om. Sen fortsätta med våra länder. Nästa lektion är ensamble. Sist spanska. Efter skolan ska vi fixa lite smått till imorgon. Shit de är fredag ;d Sen sticker jag och Julia Wall till väla och kollar runder lite. Jag tror dan kommer gå fort i alla fall (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0