Gomorgon !

Hehe, bara idag och imorgon sen är de lov. Behöver verkligen få vara ledig. Så jag är taggad inför skolan om två veckor. För har varit lite slarvig nu den senaste tiden. Eller nja. Egentligen inte. När jag tänker efter. Men behöver i alla fall nya tag. Som sagt ska jag ut och äta med Bianca och Elsa. Sushi. Jag och Elsa har lärt Bianca att äta det nu (y)
Har duschat för ett tagsen så jag ska böra göra ve mig. Sen drar jag till skolan. Denna dan är den bästa. För börjar kvart över tio och slutar två. Är faktiskt lite glad att jag inte kom in på musikprofilen. För jag hade inte haft så mycket användning av det. Går ju ändå på ensamble och har en musik timme i veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0