Fredag !

Dagen blev som ja hade tänkt mig. Fast de gick snabbare än vanligt ! På engelskan klippte vi ihop våg engelska film. Så vi gjorde egentligen inte speciellt mycket. I alla fall inte jag. Efter skolan stack jag och köpte citroner, lime och nötter. Clara köpte energi dricka till alla imorgon. Sen stack jag, Elsa och Julia hem till mig och lämnade allt. Sen ringde Molly och då hade jag glömt att hon skulle hänga med till väla ;o
UPS ! Så vi träffade henne vid kärnan. Stack till väla. Träffade My, Emilie, Julia.M ( Födelsedags grisen ), Clara och Alexandra. Käkade glass, mjuk glass. Shit vad gott de va ;D Var jättelängesen jag åt de. Vid halv sju gick Julia.M, Emilie, My och jag hem till My. Sen blev jag körd hem av Julias pappa (y)
Just nu är jag hemma. Har käkat. Ska inte göra något idag -.- TRÅKIGT.
Men en bra start på helgen var de i alla fall ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0